Tema: Re: Tailandas
Autorius: gintasma
Data: 2010-10-19 15:31:07
Vat shangajuj nebuvau, tai negaliu palygint :)
Skiepu tai manau nereikia, nebent nuo veneriniu skiepytu :) Viskas ten
normaliai, bent jau ten kur mes keliavome.
Buvau priesh 2 metus, skridom na ura, ishlipe ish lektuvo apsizvalgem kur
gyvent reiks, taip viska ir pradejom...
Ish Bankoko ish kart skridome i Krabi (bilietus nusipirkome internetu
priesh koki pora savaiciu). Krabuje atsitiktinio taksi papraseme, kad
nuveztu i koki nors viesbuti, tai ir nuveze. Siaipsau buvo, gal ir nelabai
p[igiai. Kitai nakciai susiradome vietoje patys kazkokius namelius kalno
shlaite, ale dziunglese. Super buvo. Turejome isivaizdavima kur reikia
varyti, bet pasnekeje su vietiniais, kardinaliai pakeiteme plana. Smulkiai
nepasakosiu, bet pasibaste aplink Krabi, isplaukeme porai dienu i Yao Yai
sala. Nu nereali sala, radome viena ciuva, kur visa diena mumis tampe po
sala, po kauciuko plantacijas, ryziu laukus, darzoviu pardavyklas, kokoso
miskus ir t.t. Vienzo grynai vietinio kaimelio gyvenimo paziuret. Nameliai,
ala viesbutis, tai zinok, net rojuj prasciau manau buna
(http://www.yaoyairesort.com/)
po poros naktu isplaukem i Phuketa, o ten... pussy show, transvestitu show,
dar kazkoki nepigu dziungliu show ziurejom, kur kaina nemaza, bet ispudis
neisdildomas liko. Speciali sale vienam spektakliui pastatyta, kur
vaidinimas vyksta 360 laipsniu kampu i visas puses, ir net su akrobatais
virsh galvu, su naturaliu lietumi tarp kedziu eiliu, kokiu 15 drambliu ir
gausybe kitokiu padaru. Nuu afiget vienzo. Pabaigai pora dienu Bankoke
apziurejom miesta. Visa ta laika nereali Tailandietishka virtuve ir ivairus
masazai. Ten jie tikrai pigus ir labai teigiami (kur kas malonesni nei
Indishki arjuvediniai). Cia kalbu apie tikra masaza, ne xxx :)
O siaip, nuvaziavus be zmonu, skaitau, kad tikimybe, jog busi neishdulkintas
lygi nuliui :) Vat kad ir vakare nueini su zmona i bara koki, tai lenda
visokios (ar visokie), gal jums trecio reik tipo :)

Jei ko konkreciau reik, i maila parasyk (beveik tikras), papasakosiu
ishsamiau :)