Tema: Re: Tailandas
Autorius: 70005
Data: 2010-10-20 21:09:49
"gintasma" <gintasma@guglomailas.com> wrote in message
news:i9l1ed$39d$1@trimpas.omnitel.net...
> Vien naktinis krabu migravimas papludimy, kai kojos ner kur pastatyt
> nenubaidzius krabu ko vertas... :) Bei sukurtas lauzelis pacioje
> pakranteje, bei apart musu keturiu - nulis pasaliniu zmoniu...

Tai štai dėl ko KRABI:D

Šiaip faina turėtų būt, sutinku. Ta prasme - ten blogai būtų tuo atveju, jei
kas nors nepatiktų, nes sunku būtų ištrūkti.

Čia visų nuošalių resort'ų bėda. Nors jei viskas tenkina - privalumas:)

> O del rojaus vieteliu galetum pasidalint :) gal sudomins ir mane kas :)

Na, kažkada visai patiko Samui peizažas ir pliažo kokybė. Nors tada ir
žmonių mažiau buvo.

Po to įspūdį padarė Filipinų apytuščiai pliažai ir salos - kaip kad čia:
http://www.toli.lt/Keliones/Filipinai/slides/filipinai36.html.

Nors aišku, kad rojaus įsivaizdavimas - gana individualus dalykas:)