Tema: Re: Tailandas
Autorius: gintasma
Data: 2010-10-19 16:35:22
:) nesu didelis rashtininkas, tai tingiu rashyt, o kai yra klausimas, tai
paprasciau kazkaip papasakot... taip ir neprisiruosiau rasinelio parasyt
gryzes. Nors, tuo metu tai padare draugai ziniasklaidininkai, buvo pora
rasineliu su iliustracijomis ideje i laikrastuku priedus. Lietyuvos ziniu
priedo neradau inete, tai dar radau
http://etaplius.lt/Keliones/Sypsenu-salyje
tekstas ten ne mano, ir ispudziai ne mano :) tik nuotraukos ten panaudotos
mano.

"Marius" <marius16505@one.lt> wrote in message
> Super :))
> Kam tas privatas,
> pasakok cia, nors idomu paskaityt.
>
> Siaip as visada uz toki keliavima, pats
> 20 dienu po Dominika trankiausi, bet tikrai ne
> taip avantiuristiskai :)) buvau is namu sudeliojes,
> kur mazdaug miegosiu ir ka turesiu pamatyt.
>

> "gintasma" <gintasma@guglomailas.com> wrote in message

>>> Romas
>>> 860559814
>>> rokis@inbox.lt