Tema: Re: Tailandas
Autorius: 70005
Data: 2010-10-19 18:19:09
"gintasma" <gintasma@guglomailas.com> wrote in message
news:i9k32b$r9l$1@trimpas.omnitel.net...
> nepasakosiu, bet pasibaste aplink Krabi, isplaukeme porai dienu i Yao Yai
> sala. Nu nereali sala, radome viena ciuva, kur visa diena mumis tampe po
> sala, po kauciuko plantacijas, ryziu laukus, darzoviu pardavyklas, kokoso
> miskus ir t.t. Vienzo grynai vietinio kaimelio gyvenimo paziuret.
> Nameliai, ala viesbutis, tai zinok, net rojuj prasciau manau buna
> (http://www.yaoyairesort.com/)

Turėsim omeny - varom į Krabi (ir kitur) lapkričio vidury:)

Roki, galėsiu šviežiai papasakot grįžęs:) O šiaip buvau ten jau anksčiau,
Šanchajuj taip pat, tai panašumų yra (kamščiai BKK ir SHA, daug visko
pardavėjų ir apskritai liaudies), bet dėl
maisto/spalvų/jūros/gamtos/vaizdų/viešbučių Šanchajus kaip atostogų vieta su
Tailandu nesivaržo:)