Tema: Re: Tailandas
Autorius: gintasma
Data: 2010-10-20 00:09:33
Jei vien tik namelius vertinti, tai gal yra ir geresniu, bet apskritai
vertinant atmosfera, o gal ir kitu teigiamu aplinkybiu sukritima musu
keliones metu, tai tikrai rojus. Nepastebejau, kad ten kainos butu
uzlenktos, nebent per pora metu kardinaliai pasikeite.
Vien naktinis krabu migravimas papludimy, kai kojos ner kur pastatyt
nenubaidzius krabu ko vertas... :) Bei sukurtas lauzelis pacioje pakranteje,
bei apart musu keturiu - nulis pasaliniu zmoniu...

O del rojaus vieteliu galetum pasidalint :) gal sudomins ir mane kas :)