Tema: Re: Q: Kelione i Tailanda su vaikais
Autorius: Karolis K.
Data: 2010-01-07 02:27:22
Tik ka is ten parsiradau po mėnesio keliavimo, ispudziai nerealus :) jei bus laiko, gal koki reportazeli sumesiu i travel.binaries.
Siaip kaip ir marsrutas neblogas, pamatytum tikrai geriausias dalis, tik atrodo, kad ne itin daug laiko tam turit - dviejų savaičių bus maža :)

Mes keliavom panašiu maršrutu, tik pradėjom nuo pietinės dalies (kelionėje taip pat buvo ir savaitė Vietname).
Bangkok (ir jo apylinkės) - Vietnamas - Phuket (buvom tik tiek, kiek reikėjo nusigauti iš oro uosto iki autobusų stoties) - Railay beach (Krabi apylinkėse, visai šalia Ao Nang tik žymiai ramesnė vieta, kur kas geriau vaikams, nėra JOKIŲ kelių bei mašinų, gan izoliuota vietovė) - Koh Phi Phi (ėmėm tik dienos turą snorkelinimui, bet tikrai verta aplankyti ilgesniam laikui) - tada traukėm į Koh Samui naujų metų švęst - Chiang Mai (skridom su AirAsia iš Phuket'o - gavosi pigiau nei keliauti žeme plius žymiai greičiau) - Bangkok.

Čia kažkur buvo kalbėta ir apie maistą: viskas su juo ten gerai, gal pirma kažkiek šokiruojančiai atrodo gaminimo sąlygos, bet įpranti. Su skrandžiu nebuvo problemų, nors šiaip jis pas mane gan jautrus - jau antrą buvimo dieną teko valgyti turguje (Chatuchak) gaminto maisto. Yra patiekalų, kurie ir vaikams patiktų, nors norėčiau atkreipti dėmesį į tai, kad jų maistas yra gan aštrus, tai nebent reikia prašyti "Mai Pet" (tajų kalba "neaštriai", ką jie mielai padaro ir dar kai patiekia paklausti "Pet mai?" [ar aštru?]) arba valgyti kiniškus patiekalus, kurie šiaip nelabai aštrūs.

Jei patinka gaminti maistą, kaip būtinybę siūlyčiau Chiang Mai pasiimt Cooking Class (bent pusdieniui ar vakarui) - atskleis visas tajų maisto paslaptis bei bus žymiai lengviau tolesnėje kelionėje, nes žinosit ką ir su kuo valgyti, plius super įdomu (na, bent man buvo, ypač kai teko gaminti Chicken With Cashew Nuts - su daug daug liepsnų wok'e) :D