Tema: Re: Q: Kelione i Tailanda su vaikais
Autorius: padugne
Data: 2009-12-30 01:07:01
On Tue, 29 Dec 2009 21:31:14 +0200, Vejas wrote:

> O kaip tas maistas? Galima vaikams rasti kokio įprastesnio maisto? Ar
> bent jau nelabai aštraus. Šiaip kinų maistą abu (o japonų vyresnis)
> mėgsta. Tik žinoma neaštrų.

Maistas labai skanus :)

Jei kalba butent apie "nacionalini" tailandietiska maista, tai jis
nebutinai astrus. Ir nebutinai "egzotiskas".
Na tarkim kokia nors vistienos sultinio sriuba su kokiais nors ryziu
miltu makaronais. Arba tie patys vistienos gabaliukai pagrilinti ant
pagaliuko su ryziais. Arba kokia lekste makaronu su/be vista/krabais/etc
ir kokiais nors zalesiais. Viskas tas pas su kokia jautiena ar versiena.
Arba be jei vegetaras. Ir t.t. ir pan.
Nenori kad butu astru, tiesiai ir sakai kad "NOT spicy please".
Pabrezdamas "NOT", bo pas tajus ne visada gerai su anglu kalba :)

Kokiam nors viesbutyje jei noresi gausi "continental breakfast", t.y.
banalia kiausiniene su duona, marmeladu etc.

Ir zinoma ant kiekvieno kampo pardavinejami VAISIAI. Tarkim uz 10BHT
gauni maiseli su svieziu ananasu, mango, arbuzu ar papaja. Viska
supjausto gabaleliais, ismeigia pagaliuka ir gali sau patogiai sniauksti
eidamas.

Seip blogiausia ka ten gali padaryti, tai eiti i kokia nors picerija ar
seip valgyti ka nors is europietiskos virtuves :)

Jei jau nerimauji del ko nors egzotisko, guglius ras lemejona puslapiu su
taju virtuves aprasymu, t.y. isvardintais ir aprasytais patiekalais. Kad
mazdaug zinotum ka gausi uzsisakes tarkim koki tam yam gai :)

Del valgymo gatveje ir turguose, tai siek tiek demonizuojama. Tos
mobilios virtuveles musu europietiskom akim nekelia pasitikejimo, bet
realybeje dazniausiai nei kiek ne labiau pavojingos uz belekoki kabaka.
Gal net maziau, nes viskas vyksta ant akiu kai tuo tarpu kabako virtuves
nesimato.
Turbut skaniausia ir geriausiai paruosta zuvi savo gyvenime valgiau
viename chang mai skersgatvyje netoli turgaus. Pas tetule kuri ne zodzio
nesnekejo ir nesuprato angliskai, o visa "istaiga" buvo vos keli
plastikiniai stalai ir kedes. Zuvys guli padetos ant ledo, nori gali imt,
maigyt, uostyt :) Parodai pirstu, tau ja pagrilina, idrebia ryziu ir gali
sau valgyt.

As asmeniskai nesu nei koks nors ekstremalas nei seip pofigistas,
greiciau jau man prikisa paranojiskuma :) Bet visiskai nematau jokiu
problemu bangkoko gatveje nusipirkt koki vistos saslyka tiesiog sugrauzt
einant pakeliui ar kepintu bananu ar netgi sriubos bliuda. Tai kad
apsiure visiskai nebutinai reiskia kad "nesvaru".

Dar labai ql dalykas yra taip vadinami "food court". Paprastai randami
visokiuose shopping centruose, supermarketuose ir pan. vietose. Vienoj
vietoj kruva skirtingu "virtuveliu" ir didele valgymo sale. Ziuri,
renkiesi, sedi ir valgai. Higiena paprastai galima sakyt europietiskam
lygyje, kainos juokingos.

Jei bijai, gali rinktis padoriai atrodancias brangesnes skyles. Bet tai
nera garantija.

--
Kittehs u must haz prioriteez!
U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U?