Tema: Re: Q: Kelione i Tailanda su vaikais
Autorius: Vejas
Data: 2009-12-29 17:02:03
Planuotume vaziuot manau porai savaiciu, bet grieztu ribu nera - priklausytu
nuo plano.

Gavau is kolegos marsruta, kuri bandytume pritaikyti ir pakoreguoti pagal
savo poreikius (nes ten zmones vaziavo be vaiku).
Marsrutas atrodo taip: Bangkok-Chiang Mai-Krabi-KoPhiPhi-Ao Nang-Bangkok
(turiu trumpa keliones aprasyma su lankytinom vietom tose vietovese ir
nuotraukom). Man kol kas marsrutas nesako daug, nes dar detaliau
nenagrinejau. Tiesiog siuo metu svarstom variantus ar vaziuoti nuobodziai I
koki Egipta, ar kur idomiau pvz i Tailanda. Labiausiai neramina kaip ir
sakiau maistas vaikams, saugumas, higiena.

"Leo" <Leo@Leo.leo> parašė naujienų news:hhd3p4$cev$1@trimpas.omnitel.net...