Tema: Re: Q: Kelione i Tailanda su vaikais
Autorius: Leo
Data: 2009-12-29 18:09:22
Vejas wrote:
> Planuotume vaziuot manau porai savaiciu, bet grieztu ribu nera -
> priklausytu nuo plano.
>
> Gavau is kolegos marsruta, kuri bandytume pritaikyti ir pakoreguoti
> pagal savo poreikius (nes ten zmones vaziavo be vaiku).
> Marsrutas atrodo taip: Bangkok-Chiang Mai-Krabi-KoPhiPhi-Ao Nang-Bangkok
> (turiu trumpa keliones aprasyma su lankytinom vietom tose vietovese ir
> nuotraukom). Man kol kas marsrutas nesako daug, nes dar detaliau
> nenagrinejau. Tiesiog siuo metu svarstom variantus ar vaziuoti
> nuobodziai I koki Egipta, ar kur idomiau pvz i Tailanda. Labiausiai
> [...]
Pora savaiciu keliauti tai gan optimalus laikas.Kai mes planuojam
keliones i egzotiskas salis, tai visada pirma viesnages dali daugiau
judam, o antra-siek tiek daugiau poilsio.Jusu kolegos marsrutas lab.
panasus i musiski
Atskridome i Bankoka(viesejome 1,5 dienos),vykome iDamnoem Saduak turgu
ant vandens,aplankeme ispudinga Tigru sventykla,Ayutthaya
miesta,naktiniu traukiniu bildejome iki Chiang Mai,po siaures regiona
keliavome 4 dienas,grizome traukiniu i Bankoka, lektuvu isskridome i
Krabi(ten irgi ismaiseme apylinkes).Zinoma, marsruta su 2 metu vaiku
reikia gerai apmastyti.Tailandas ganetinai saugi salis o zmones -
paslaugus(ypac siauriniame regione).Mes valgydavome viesbucio
valgyklose, kavinese, restoraneliuose, vengeme maisto turguose, gatveje
gaminama.
Zinoma,vykti i Egipta, maziau problemu.Ten nuvykus, mes netinginiaujame
..Galima prisigalvoti gan daug pramogu.Jei skristi i Sarm El Seicha, tai
puiki atrakcija palipeti i Mozes kalna, spalvotasis kanjonas,galima
nukakti i Petra(Jordanija)ir t.t.Jeigu pasirinksit Tailanda, tai apie
savo keliones ispudzius rasiau zurnale ,,Kelioniu magija,,2008 Nr.4
Sekmes.Keliauji-gyveni.