Tema: Re: Q: Kelione i Tailanda su vaikais
Autorius: padugne
Data: 2009-12-30 01:17:29
On Tue, 29 Dec 2009 21:29:20 +0200, Vejas wrote:

> Dėkui už pasidalintą info.
> Manau reikia sėsti ir rimtai patyrinėti Tailando variantą. Gal galėtum
> parekomenduoti kokias nuorodas į informacijos šaltinius? (straipsnį
> žinoma pasistengsiu atkasti ir perskaityti, gal net bus proga vėl nueit
> į kokią skaityklą:))

Lonely planet? :)

Seip nurodytas marsrutas 2 savaitem mano nuomone kiek ambicingas.
Turiu omeny 2 savaites ten, t.y. viso 3 savaiciu atostogos.

Jei darysi tura per bangkoko siaure, tai sveika pasieskot organizuotos
keliones. Gali ir is cia, gali ir ten vietoje. Pvz kokios nors kur per 5
dienas apveza autobusu per idomiausias vietas. Pamatysi ir salies ir
tokiu vietu kur pats savarankiskai nenuvaziuotum. Ir kaip pirma karta -
zymiai maziau logistinio streso.

Ten be Changmai dar reiktu nepraleist Sukhotai, bent jau man patiko
zymiai labiau uz Ayutthaya.

Patogiausia zinoma skraidyt, airasia kainos daznai buna juokingos.
Traukiniai seip gana komfortiski, yra gultai, galima miegot. Ir kaip mum
- nebrangus. Bet begiai tai "....". Issimiegot gana nepaprasta, nes
klaikiai bilda per sanduras, esi pastoviai svaistomas is kaires i desine,
aukstyn, zemyn etc.

--
Kittehs u must haz prioriteez!
U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U?