Tema: Re: Q: Kelione i Tailanda su vaikais
Autorius: Karolis K.
Data: 2010-01-07 02:18:46
> Seip nurodytas marsrutas 2 savaitem mano nuomone kiek ambicingas.
> Turiu omeny 2 savaites ten, t.y. viso 3 savaiciu atostogos.

Sutinku, gan spartus bėgimas per dvi savaites gausis, daugiau laiko praleisit autobusuose nei ilsėdamiesi

> Jei darysi tura per bangkoko siaure, tai sveika pasieskot organizuotos
> keliones. Gali ir is cia, gali ir ten vietoje. Pvz kokios nors kur per 5
> dienas apveza autobusu per idomiausias vietas. Pamatysi ir salies ir
> tokiu vietu kur pats savarankiskai nenuvaziuotum. Ir kaip pirma karta -
> zymiai maziau logistinio streso.

Vietoj tikrai neblogų deal'ų yra, plius jei su šeima - galima derėtis.

> Patogiausia zinoma skraidyt, airasia kainos daznai buna juokingos.
> Traukiniai seip gana komfortiski, yra gultai, galima miegot. Ir kaip mum
> - nebrangus. Bet begiai tai "....". Issimiegot gana nepaprasta, nes
> klaikiai bilda per sanduras, esi pastoviai svaistomas is kaires i desine,
> aukstyn, zemyn etc.

Na, drįsčiau paprieštarauti. Ėmėm antros klasės miegamą naktinį traukinį iš Chiang Mai į Bangkok'ą (~800 THB) - daugiau nei patenkinti likom savo miegu. Patogios lovos, A/C, visiškai nesijautė svirduliavimo ar dar kažko, tik stiuardesė buvo gan įkyri :D