Tema: Re: Q: Kelione i Tailanda su vaikais
Autorius: Vejas
Data: 2009-12-29 21:29:14
Dėkui už pasidalintą info.
Manau reikia sėsti ir rimtai patyrinėti Tailando variantą. Gal galėtum
parekomenduoti kokias nuorodas į informacijos šaltinius?
(straipsnį žinoma pasistengsiu atkasti ir perskaityti, gal net bus proga vėl
nueit į kokią skaityklą:))

"Leo" <Leo@Leo.leo> parašė naujienų news:hhd9jh$j32$1@trimpas.omnitel.net...