Tema: Re: flylal
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2009-01-21 21:32:16
70005 wrote:

> "Linas Petkevičius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message
>
> Geras. Gyvenam unikalioj šaly, kur pasaulyje susiklosčiusios normos -
> tiesiog neveikia!:)
>
> Kad mūsų žmonės, įskaitant bankuose, tamsūs ir kratosi visko, ko patys
> nėra čiupinėję, ne paslaptis. Todėl pasiųst gali ne tik banko klientų
> aptarnavimo mergaitė, bet ir jos departamento viršininkas. Iš kur jis
> žinos/norės taikyti normalią praktiką, jei klientai savanoriškai atsisako
> savo teisių, todėl Lietuvoje gal per metus ir įvyksta koks vienas
> [...]

Bet tai jam aš irgi rekomenduočiau spręsti reikalą per PayPal pirmiausia.
Nes jei PayPal/ebay pasakysi griežtai, kad grąžintų (jie ten turi formas ir
viską tokiems atvejams, jei žmogus skaityti moka), tai jie ir grąžins, nes
supranta, kad kai pareis chargeback'as, bus jiems blogiau, nes už tuos
chargebackus jiems baudos ir problemos būna.

O jei darysi charback'ą PayPalui iš banko, na tai padarys, bet paskui
gyvenime PP sąskaitos gali neturėti, nebent pakeisi adresą/kortelės
numerį/duomenis