Tema: Re: flylal
Autorius: sinkleris
Data: 2009-01-19 01:38:05
gal gali mestelti koki linka sia tema? turejau panasu atveji su nordea
mastercardu. pirkau vieno paprastucio softo aktyvacija/licenzija (20 ar tai
30 $), ir jie niekaip man nesugebejo atsiusti teisingo aktyvacijos rakto.
kai paskambinau bankui, sakau noriu susigrazinti pinigus, sako pats pirkai
su kortele? sakau na taip, bet negavau pirkinio. sako sorry, jei pats vykdei
tranzakcija su savo kortele, mes cia ne prie ko, tranzakcija ivyko ir tiek
ziniu.