Tema: Re: flylal
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-01-18 19:52:33
Isivaizduok situacija. Tau kazkas pervede autorini atlyginima. Po menesio
sugalvoja, kad netenkina tavo darbo kokybe - jie mano, kad tu savo darbo
neatlikai. Kaip manai, ka jiems bankas pasakytu, jeigu uzsakovas nueitu pas
juos ir prasytu grazinti tau pervestus pinigus ? Kad butu linksmiau,
isivaizduok, kad tai skirtingi bankai. Kad operacijos atliktos pasinaudojant
kortele - nieko nekeicia. Bankas tikrai neigaliotas uzsiimti restitucijomis
tokiais atvejais. Pasiulymas kreiptis i banka suveiktu tik vieu atveju - jei
pinigai rezervuoti ir operacija dar neivykdyta.