Tema: Re: flylal
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2009-01-19 22:00:59
Linas Petkevičius wrote:

> "Ričardas Čepas" <rch@online.lt> wrote in message
>>

> Teisingai - korteles veikia ne pagal principa, o pagal sutarti.

O ką sutartį?  Sutarty gali nieko konkretaus nebūti, ir kokia prasmė daryti
iš tipinės sutarties šventą karvę.  Jei išdavęs bankas užsispirs, jis gali
nieko nedaryti ir su sutartim, kol per teismą neišreikalausi.  O jei
susitarsi, padarys ir be sutarties.

Pvz. vienos mano kortelės sutaries priede tuo klausimu parašyta „kortelė
naudojama ir aptarnaujama, PIN kodas ir CVC kodas naudojami vadovaujantis
Prašymu ir Sutartimi, bendrosiomis Banko veiklos taisyklėmis, [kortelių
kompanijos] patvirtintais norminiais dokumentais ir LR teisės ir norminiais
aktais“.  Ir kas iš to?  O ten sutartyse tarp pardavėjo ir kortelių
procesoriaus, tai tikrai neabejok yra chargeback'ai aprašyti, ir
VISA/MC/AmEx taisyklėse tas yra, terminas gali būti skirtingas, 3 mėn., 6
mėn. ar pan.