Tema: Re: flylal
Autorius: 70005
Data: 2009-01-18 20:42:31
"Linas Petkevičius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message news:gkvq90$rim$1@trimpas.omnitel.net...
> Isivaizduok situacija. Tau kazkas pervede autorini atlyginima. Po menesio
> sugalvoja, kad netenkina tavo darbo kokybe - jie mano, kad tu savo darbo
> neatlikai. Kaip manai, ka jiems bankas pasakytu, jeigu uzsakovas nueitu pas
> juos ir prasytu grazinti tau pervestus pinigus ? Kad butu linksmiau,
> isivaizduok, kad tai skirtingi bankai. Kad operacijos atliktos pasinaudojant
> kortele - nieko nekeicia. Bankas tikrai neigaliotas uzsiimti restitucijomis
> tokiais atvejais. Pasiulymas kreiptis i banka suveiktu tik vieu atveju - jei
> pinigai rezervuoti ir operacija dar neivykdyta.

O kaip tada, jei pardavėjas nusirašo daugiau pinigų nei autorizuotas? Ir operacija nebe rezervuota, o jau įvykdyta? Matyt, kad atvejų gali būti visokių.

O šiaip iš tiesų nežinau iki galo visų galimybių. Bet jei reikėtų pačiam, nepatingėčiau pasinagrinėti ne tik savo kortelės sutartį ir teismų praktiką, bet ir kortelių asociacijų taisykles/praktiką. Įtariu, kad jie gali būti skirtingi nei Lietuvos bankų, ir taip pat įtariu, kad naudingesni klientui.