Tema: Re: flylal
Autorius: robertas
Data: 2009-01-19 18:51:48
Palaikau 70005 nuomone siuo atveju - buvo pazistamiems pernai metais su
Oasis Hong Kong analogiska situacija, kai avialinija bankrutavo, ir tie kas
suskubo kreiptis i banka, jei moketa buvo tarptautinem visa/mc, butent
bankas, su matyt kazkokiu teisiniu visa ar mc uznugariu turejo svertu
reversint transakcija ir pinigeliai atidure vel saskaitoje.