Tema: Re: truputi OT: srautu optimalumas
Autorius: daryuz
Data: 2011-01-06 02:14:38
2011.01.04 11:21, Blynas rašė:
> Na čia kaip kur. Žinau ir tokių įmonių, kaip jūsiškė, kur jis nematydamas tinkamo optimizavimo būdo tiesiog atsisako pradėti veikti. Mano supratimu tai net labai teisingas požiūris, jei imasi veiklos tik ten, kur gali realiai pagelbėt, o ne pinigus iščiulpt paliekant įmonėje tą patį rezultatą... Teko bendraut, tikrai protingas vyras, viską grindžiantis nauda ir faktais, o ne sapaliojimais. O iš ten kur dirbo rekomendacijos puikios.
>
> "roniz"<roniz@mail.lt>  parašė naujienų news:ifui9e$u9n$1@trimpas.omnitel.net...

teko susidurti, velavo su projekto terminais, gimde, gimde, isgimde
kazka. Rezultatas menkas, bet jei procesai nesustyguoti ir lengvas
bardakėlis sandėlyje galit bandyti  naudos bus.
Atsakant į pagrindinį klausimą.
Kaip ir kažkas minėjo yra Goldrato apribojimu teorija (pačiam šviestis
ir galbųt apsirašinėti kad ir excelyje) arba ieskotis pagal tai parasyto
nebrangaus softo.
Jei ieškotis rimto sprendimo, tai yra  atsargų valdymo ir prognozavimo
programiniai sprendimai, kurie padeda spręsti minėtas problemas (ima
pardavimų istorija, taiko įvairius statistinius metodus nuspėti
pardavimus ateityje, įvertina kiek prekės iki taves važiuoja, kokius
atsargų lygius palaikyti ir kokiais intervalais užsakinėti prekes, kaip
rinkos įvykiai įtakos tavo pardavimus, koks pinigų kiekis bus užšaldytas
atsargose ir t.t.)