Tema: Re: truputi OT: srautu optimalumas
Autorius: 323
Data: 2011-01-04 17:27:25
taip - butent "inherent simplicity baltic". bahuras vardu serzhas ...
is principo tai ir yra tas pats min-max, tik nuolat perskaiciuojamas.
aisku, kaip zemiau kazkas parase - softas problemu neisspres. Tai turi
daryti kompetetingi zmones,
softas tik irankis, kuris pritaikomas kai issiaskinama problema...

"neklausiu"  wrote in message news:ifv94p$6aa$1@trimpas.omnitel.net...

"0.5 B" <gadamynas@gmail.com> wrote in message
> kas, kur ir kaip tą daro?
prisiminiau kontoros pavadinima: inherent simplicity baltic
tie dinaminiai buferiai, jei gerai atsimenu labai panasu i kintama min-max
kieki sandelyje kiekvienam laikotarpiui.