Tema: Re: truputi OT: srautu optimalumas
Autorius: Ignas
Data: 2011-01-04 15:49:29
nu skaitau softa su tokiu pavadinimu reik butinai pirkt! Ir dar dinaminiai buferiai!.. Oho, ne tik harmoninga, bet ir dinamiska! Vaje kaip gerai, kaip sykis mano masina servise, ten ipils man xado, sudes bugovieco zvakes, naujus centrines galios diodus - ir leksiu kaip ant sparnu pirkt sios nuostabios technologijos! O jei dar duos dovanu pora knygu tipo turtingas vaikas - zjbs vaikas, tai imsiu seminarus urmu!
Tikiu goldrata ir kiosaki....