Tema: Re: truputi OT: srautu optimalumas
Autorius: Stilius
Data: 2011-01-04 16:39:12
"Ignas" <ignasvp_trinti_@takas.elte> wrote in message
news:ifv8h7$58g$1@trimpas.omnitel.net...

> nu skaitau softa su tokiu pavadinimu reik butinai pirkt! Ir dar dinaminiai
> buferiai!.. Oho, ne tik harmoninga, bet ir dinamiska! Vaje kaip gerai,
> kaip sykis mano masina servise, ten ipils man xado, sudes bugovieco
> zvakes, naujus centrines galios diodus - ir leksiu kaip ant sparnu pirkt
> sios nuostabios technologijos! O jei dar duos dovanu pora knygu tipo
> turtingas vaikas - zjbs vaikas, tai imsiu seminarus urmu!
> Tikiu goldrata ir kiosaki....

Ir aš abiejoju programine įranga. Srautų optimalumo siekimas yra vadybininko
kompetencijų rėmuose, su vadovų nustatytais tikslais. Jei neišmoko to, tai
ir pį nepadės.

http://distance.ktu.lt/kursai/verslumas/gamybos_valdymas_I/fcontent.html 1.5
skyriuje apie Goldrato apribojimų teorija galima paskaityti..