Tema: Re: truputi OT: srautu optimalumas
Autorius: 323
Data: 2011-01-05 09:29:48
gal kartais matei ta pati?.. Girdejau tie patys lietuviai Ukrainoj pieno
pramonej ta pati softa pritaike ....

"neklausiu"  wrote in message news:ifvnqv$ri6$1@trimpas.omnitel.net...

dar prisiminiau, kad maciau rusisko softo aprasyma, kuris tais paciais
principais veikia. Gal teta google padetu...

--
http://apoliticus.blogspot.com/2009/12/nelegaliu-pajamu-skatinimo-planas.html