Tema: Ats.: truputi OT: srautu optimalumas
Autorius: Blynas
Data: 2011-01-04 11:22:35
Na čia kaip kur. Žinau ir tokių įmonių, kaip jūsiškė, kur jis nematydamas tinkamo optimizavimo būdo tiesiog atsisako pradėti veikti. Mano supratimu tai net labai teisingas požiūris, jei imasi veiklos tik ten, kur gali realiai pagelbėt, o ne pinigus iščiulpt paliekant įmonėje tą patį rezultatą... Teko bendraut, tikrai protingas vyras, viską grindžiantis nauda ir faktais, o ne sapaliojimais. O iš ten kur dirbo rekomendacijos puikios.

"roniz" <roniz@mail.lt> parašė naujienų news:ifui9e$u9n$1@trimpas.omnitel.net...