Tema: Re: Mainstream (in Film Studies)
Autorius: Viktorija
Data: 2009-06-03 23:02:01
tai kodel tada negalima vyraujancios krypties pavadinti "meinstrymu" :)
kai pasakai siaip sau is lempos "vyraujanti kryptis" zmogus pagalvoja
apie veja, statistika ar dar kazka... o kaip sakai "meinstrymas" iskart
pagalvojama apie vyraujancia mene krypti :)
ech.. nu zodziu isvada tokia - vyraujanti kryptis lieka be pavadinimo :)
taip ir versim tada... kazkaip norejosi kokiu minciu prisigeneruoti ir
ja pavadinti :)