Tema: Re: Mainstream (in Film Studies)
Autorius: Viktorija
Data: 2009-06-03 22:23:26
man tada kyla klausimas pagal prasme - kokios vyraujancios krypties
filmuose? ta prasme lyg aisku, kad buvo viena kryptis, kuri vyravo, bet
kokia vyravo kryptis? - klausimas. Nera pavadinimo. Juolab, kad
skirtingais laikais vyravo skirtingos kryptys su savo gamybos
standartais. Ar cia tik man toks klausimas ir kitiems aisku viskas kas
ten vyravo?

o cia tada kaip?
genre films were integrated into the mainstream
žanriniai filmai tapo vyraujančios krypties dalimi?

ir vel man tada klausimas - kokios vyraujancios krypties dalimi? nu man
norisi pavadinimo, nors tu ka... :(