Tema: Re: Valgymas 5-6 kartus per dieną
Autorius: bullka
Data: 2009-06-16 16:09:13
Na mintis aiški.
Šiaip man tiesiog buvo įdomu, kas kiek valandų valgyti ir maždaug ką.

Didelių prieštaravimų šitam scenarijui:

pusryčiai: dribsniai arba kažkas adekvataus.
priešpiečiai: vaisiai/daržovės, jogurtai.
pietūs (geriausia vėlyvi): normalus suderintas maistas
vakarienė: vėlgi kažkas iš serijos košės.
dar vėliau: kažkas labai paprasto prie arbatos