Tema: Re: Valgymas 5-6 kartus per dieną
Autorius: bzik
Data: 2009-06-16 15:17:54
mano medziagu apykaita leta, todel tenka samoningai ribot maista. Saves nekankinu ir jei alkanas, uzkandu. Keli gabaliukai zuvies reikstu apie 150gr.
zmona (53kg) suvalgo vos ne dvigubai daugiau uz mane ir maisto jai reikia kas kokios 3 val.

"SenasKrienas" <mail@eik.ten> wrote in message news:h18227$jb2$1@trimpas.omnitel.net...
> Bijau, kad toks kiekis gali buti ir per mazas, turin omenyje "pakankamai
> daug fizizkai dirbant" - tiesiog galima taip nualinti organizma.
> Aisku, as galbut savaip isivaizduoju "kelis gabaliukus zuvies" - gal ten
> keli gabalai, ir tas pakankamai daug fiziskai dirbant - neaisku, kiek.
> Svoris krentam, taciau reikia dar pasirupinti, kad ne raumenu ir vidaus
> organu saskaita tai butu.
>

> "bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message

>>> 11:00 jogurtas, obuolys
>>> 13:00 pietūs: na čia jau aišku daugiau mažiau. bilekas bile būtų
>>> suderinta
>>> 17:00 ???