Tema: Re: Kaip nustoti gerti alu
Autorius: ngc7479
Data: 2018-04-12 13:00:34
On 12/04/2018 11:43, svyt wrote:
> Neisgydoma liga, bet suvaldoma ir pilnai kontroliuojama, dabar
>   pilna ivairiu metodiku, kurios skirtingiem zmonem skirtingai
>   veiksmingos.

viskas priklauso nuo zmogaus. mano giminej is mamos puses daug
alkoholiku. tai ka as zinau. kur alkoholizmas ten skurdas.
atrask vaista nuo skurdo gausi nobelio premija.
vieni buna tiktai pijokai, kiti taip vadinami benamiai.

velgi tarybiniais laikais, po siukslynus maziau kapstesi.
ir buvo gydoma nuo alkoholizmo. o nuo skurdo gyde socializmas.

dar rukyt kazkaip meta zmones kiti kad ir po 20 metu. o geria
tai visa gyvenima. nors mano seneliai is mamos puses buvo pijokai
bet isgyveno garbinga amziu abudu.

tai ir sako, kad mirtis i akis neziuri. kiti sveikai gyvena ir gauna
vezi ar infarkta. visos ligos nuo nervu byloja liaudies ismintis.
gal kaip tik alkoholis ir cigaretes nervus ramina.
gal tame yra tiesos.