Tema: Re: Kaip nustoti gerti alu
Autorius: nelabs
Data: 2018-04-09 19:51:34
paneigimas praktinis: kol cituojami dievo pasigyrimai, kaip jis kada nors
nugalesias savo sukurta velnia, zmones mirshta kanciuose, kaip ir prie
shumero.
gali tiketi kazkokio babauzio egzistencija, bet pasitiketi ?
kas nors sau asmeniskai issimeldzia sekme "kad nepaslysciau ant shudo",
ir nepaslydes shlovina dieva, jam nerupi, kas bendrai pasaulyje dedasi.
uoliai tikinciojo paveikslas
neuoliai - gal ta ideja kai ideja turi bent praktines reiksmes, kaip
pagelbes kaip grazi stebukline pasaka, o ir tautos suvienijimui.

ngc7479 <tromesa1999@gmail.com> ra?e