Tema: Re: Kaip nustoti gerti alu
Autorius: svyt
Data: 2018-04-12 11:29:28
Labai skirtingai, beto pakanka karta atsigert nemirtina doze
 metilo spirito, ir tada labai greit ir alum damusi. Cia kaip
 rukymas, ne visi rukantys suserga gerkles ar plauciu veziu. Uztat
 visi, pastoviai vartojantys alkoholi, igija jam priklausomybe,
 skiriasi tik lailas, vieni po metu kiti (ypac pietu europieciai
 bei zydai) po 30 ar 40 metu. Zydai atspariasi alkoholiui, ju
 tarpe alkoholiku ypac mazai. Manau todel kad jie zino ir vartoja
 alkoholi 6000 metu, italai 3000 metu, o mes 500 metu, skandinavai
 ir rusai dar maziau. Pvz indenai iki portugalu antpludzio isvis
 jo nezinojo, tad momentaliai 80 proc ju tapo alkoholikais ir
 pragere
amerika.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/