Tema: Re: Kaip nustoti gerti alu
Autorius: ngc7479
Data: 2018-04-09 08:00:26
Jeigu manes paklaustu ar as tikiu i Dieva, sakyciau
kad i tokius klausimu neatsakineju ir man neidomu
ar Dievas yra ar jo nera. As nezinau. Mes negalime to
patvirtinti, bet negalime to ir paneigti.
                                 ^^^^^^^^^

Bet be Dievo vardo susidaro ispudis, kad viskas galima.
Nes nebelieka jokios moralines atsakomybes.
Ir zmogus pats isivaizduoja esas kaip Dievas.
                                  ^^^^
Tiesiog galetum pasinaudoti kunigu kaip psichologu.

Taip pat jeigu netiki baznycios autoritetu ar Dievo vardu.
Tenka tiketi dokiais idiotais kaip Carlzas Darwinas.
Kurio teorija gal globaliai ir teisinga. Bet kaip tau
asmeniskai tai reikstu, kad jeigu tu geri tai esi
silpnas, o kuris silpnas tas nevertas gyventi. Ir tada
tau niekas nepades.