Tema: Re: Kaip nustoti gerti alu
Autorius: svyt
Data: 2018-04-12 11:40:16
Sovietmeciu laikais uz suda zuliku nesodindavo? uztat ne zuliku
 buvo pilni lageriai...
jei esi neprognozuojamas ir pavojingas
 aplinkiniams, tai naturalu, kad turi but uzdarytas.
Visockis, Jelcinas, Cercilis ir Busas jaunesnysis buvo
 alkoholikai, taip pat ir daugybe kitu zmoniu, tarp kuriu ir
 genijai ir menkystos. Cia sneka apie nieka.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/