Tema: Re: Kaip nustoti gerti alu
Autorius: ngc7479
Data: 2018-04-10 13:33:38
On 09/04/2018 19:51, nelabs wrote:
> paneigimas praktinis: kol cituojami dievo pasigyrimai, kaip jis kada nors
> nugalesias savo sukurta velnia, zmones mirshta kanciuose, kaip ir prie
> shumero.
> gali tiketi kazkokio babauzio egzistencija, bet pasitiketi ?
> kas nors sau asmeniskai issimeldzia sekme "kad nepaslysciau ant shudo",
> ir nepaslydes shlovina dieva, jam nerupi, kas bendrai pasaulyje dedasi.
> uoliai tikinciojo paveikslas
> neuoliai - gal ta ideja kai ideja turi bent praktines reiksmes, kaip
> pagelbes kaip grazi stebukline pasaka, o ir tautos suvienijimui.

ai as irgi nelabai tikiu, as esu labiau smalsuolis o ne tikinintis.
is tikruju daug galima prigalvot nesamoniu kuriu negalima paneigti.
Tiktai kam ? ir kas ? sugalvojo tokia nesamone kaip dievas ?
kuris dar be viso kito atrodo kaip zmogus. yra tiesiogine zmogaus
kopija. ir vienu pirsto mostelejimu sukure visata - regimaja ir
neregimaja. briedas.