Tema: Re: Kaip nustoti gerti alu
Autorius: ngc7479
Data: 2018-04-10 14:01:11

> Na, kad ten ne laso, tai aisku...
> Bet va ka reikia prisidirbti, kad i kalejima net pakliuti...
> ar cia buvai girtas ir neatsimeni ka padarei ?
>
> Nes pvz as tai isgeres labai ramus, kompanijoje galiu pagroti, padainuoti,
> bet toliau tai einu miegot...  visada is baliaus pirmas pasiplaudavau
> namo...

mane uz šūdą pasodino ir kiek kalbėjau su žmonėm, kad tarybiniais
laikais tuo atžvilgiu buvo geriau, nes už šūdus nesodindavo.
Ir is vis ant manes yra tiek neteisybes padaryta, kad byby dejau.

O tesiant gerimo tema toks kaip anekdotas:
pirma geri su chebra, po to prie televizoriaus, o po to prie veidrodzio.

Vysockis buvo alkoholikas.

O as kai isgeriu tai pasidarau piktas kaip velnias.

O atsimint tai atsimenu ka padariau ir negirtas buvau - jobnul iš
kumščio vieną bankę kunigui i kakta.