Tema: Re: viskas i mane ziuri
Autorius: CatBlack
Data: 2012-03-29 13:43:45
Viskas apie tave aprasyta ir visiskai aiskus tavo atvejis.
Kai noresi, kad sienos i tave neziuretu - pasakyk. Dabar panasu, kad megaujiesi ju draugija.

"mirties aspektas" <end@of.line> wrote in message news:jl00i0$3pi$1@trimpas.omnitel.net...

Cia beda tame, kad jokie daktarai nesupranta kas man yra, as sakau, kad
viskas i mane ziuri, jie nezino, nei kas yra nai kaip yra, niekur nera
aprasytas
mano atvejis, gal as alergiskas vaistams....chui znajet