Tema: Re: viskas i mane ziuri
Autorius: mirties aspektas
Data: 2012-03-29 00:54:06
teisingai ramybes, reiketu gal pabandyt geros zoles uzrukyt, as
jau nebegaliu gert nors gal ir padetu gera doze, bet man jau sutrikes
miegas nuo alkoholio, jeigu isgeriu po to visa nakti nemiegu ir
kankinuosi....
geriau kentet, kai viskas i mane ziuri, negu nemiga...
be to kartais kai viskas i mane ziuri ikalu relaniumo ir uzmiegu atsibundu
jau neziuri...