Tema: Re: viskas i mane ziuri
Autorius: mirties aspektas
Data: 2012-03-24 13:32:47
nemanau, man ir ligoninej uzeidavo, kai suleidzia vaistu doze tai ner kur
detis
ir laikosi pora menesiu kol issivalo, vienintele iseitis nesileisti vaistu,
taip
vadinamuju antipsichotiku, bet tada psichiatrai pradeda grasinti, kad
nuraus stoga, kuo as nelabai tikiu, psichiatrija sukurta, kad eliminuoti
zmogu, kad tasai nesipainiotu po koju, tuos vaistus ligoninej tiesiog
prievarta leidzia. Psichiatrija mirties ir kankinimu industrija, nes toki
jausma
as vadinciau kankinimu...