Tema: Re: viskas i mane ziuri
Autorius: mirties aspektas
Data: 2012-03-29 00:31:34

tu nezinai kokia cia liga, cia yra igimta pavojingu maniaku liga...
as viena karta isprotejau ir spyriau praeivei slavejai i pilva
is visu jegu, nes norejau ispildyti savo fantazijas, jei nebutu pamate
mentai, buciau dar kitus praeivius uzkirtes...cia smegenu struktura....
angliskai "madness"...kad mane isgydyt, nebent gali padaryt darzove!