Tema: Re: viskas i mane ziuri
Autorius: audrius
Data: 2012-03-29 13:30:11
tai tu atsakyk sau i 2 klausimus:
1. ar tu tikrai tikrai nori pagyt?
2. ar pats kazka darei del to? as apie tokius didvyriskus poelgius, kaip "sutikimas savanoriskam gydymui" nekalbu

mano isvada: esi ne maniakas, o tinginys ir silpnavalis, nes, ziurek, ir moki puslapiukus kurti, news'ais naudotis ir diskusijose dalyvauji, netgi su argumentais, taip kad pasiteisinimu nepriimu

shitlisted.

eik dirbt su savim.

"mirties aspektas" <end@of.line> parašė naujienų news:jkvvvm$3fs$1@trimpas.omnitel.net...