Tema: Re: viskas i mane ziuri
Autorius: audrius
Data: 2012-03-25 03:27:41
o tu pripazink is pradziu tyliai sau o po to garsiai - "as esu ligonis ir dabar sveikstu", tuomet ir pasikeis poziuris
nes panasu kad dabar tik cia mums rasinejiesi jog psichinis esi, o giliai manai, kad viskas su tavim ok

stogo nenuraus, nes negali juk nurauti tas, ka tu tik isivaizduoji, ar ne?

"mirties aspektas" <end@of.line> parašė naujienų news:jkkbcv$mff$1@trimpas.omnitel.net...