Tema: Re: pelesiai
Autorius: Pi.
Data: 2012-02-29 11:32:00
statybininkai ateis mano iskvietimu ir seimininko net nebus.. tad:)
del sirgimo.. tai yra rentgeno nuotraukos israsai ir pan..  del iraso "turi
kontakta su pelesiu" gera mintis.. reiks paprasyt gydytojos, nes kaip tik
dar teks lankytis pas ja del tos ligos..
zinai.. tiesa pasakius, jei jis paleis tik su vieno menesio bauda(vietoj
dvieju).. tai as sutiksiu ir kuo greiciau pamirsiu.. nenoriu as su juo
veltis i shuda..