Tema: Re: Q: pelesiai
Autorius: ALORA
Data: 2012-02-27 20:55:21
registruotas rastas labai svarbu - butinai su gavimo patvirtinimu. Viskas, kas pasakyta zodziu, vakaruose negalioja, tad gali
pamirsti. Nieko nedaryk, ko neparasyta sutartyje, nes jis tik nori isspausti is jusu kuo daugiau - jo darbas toks :) Itariu, kad jus
esat stipriai teisus, jeigu jis siulosi kazkokias islaidas dalytis. Kad isdurs, tai greiciausiai taip ir bus. Klausimas - ant kiek.