Tema: Re: Q: pelesiai
Autorius: ALORA
Data: 2012-02-27 16:00:39
cia vokietijoje? Bet kuriuo atveju, bus labai sunku, nes nuomotojus gina daug kas, o nuomininku - praktiskai nieko. Gal koki busto
draudima turite? ten jie turi teisininku, galima butu meginti ka suzinoti per juos.
Mano galva, irodyti, kad pelesis kenksmingas, nera prasmes. Bo bus pasakyta, kad tai tavo pelesis. Reikia irodyti busto
konstrukcijos klaidas. O tai jau savininko klaidos