Tema: Re: Q: pelesiai
Autorius: ALORA
Data: 2012-02-27 16:35:29
jeigu tavo nuomos sutartyje nenurodyta, kad privalai atidarineti langus, tu ju atidarineti neprivalai. Mintis su statybos bendrove
gera. Jie gali rasti argumentu del konstrukcijos klaidu, tada galima pasokineti pries savininka. Tik reikia tureti momeniuj, kad
savininkas gali su statybos bendrove susimokyti lengviau, nei jus. Nezinau, kaip Blegijoje, bet Vokietijoje, kol nuomojomes, ne
karto nepavyko kazko irodyti iki galo net ir akivaizdziais atvejais. Mano vyras su statybu projektavimu dirba, gali viska
paskaiciuot ir irodyti, bet 'nepriklausomi' egzpertai visada bent jau is dalies patvirtindavo savininko nuomone. tad geraisiu atveju
issisukdavome su maza bauda. O atveju, kai mol laimejome, vis tiek nieko nelaimejome, nes kaip ir pasakei - teismai trunka ilgai,
bapkiu, laiko ir patirties tam turi nuomotojas, o ne nuomininkas. kaip bebutu liudna, bet greiciausiai teks rinktis mazesni blogi