Tema: Re: Q: pelesiai
Autorius: Pi.
Data: 2012-02-27 16:48:20
na jis sneka panasiai kaip tu.. tipo nu kviesk ka nori.. rasyk man ka nori..
agentura tarsi nesaliska, bet jauciasi, kad jie mums tikrai nepades..
mes kaip ir sutikome moketi bauda, tipo dzin, nes mums sveikata brangiausia
ir pan.. pasakem, kad ir draudimo nejungiam i visa sita tik skiriames
graziuoju.. sutarem, kad iseinam po puses metu.. tai jis pareikalavo
atsiusti sutarties nutraukima registruotu pastu, nors gyvena uz puses km.
dabar pareikalavo, kad atliktume dujinio katilo aptarnavima, nors darem
pernai ir pase parasyta,kad sekantis yra tik 2013m., o jis reikalauja daryti
kas metus (tipo sutarty yra.. patikrinom nera). zodziu kas buvo sneketa
zodziu jis viska pamirso.. ir is geranorisko pamazu virsta piktybiniu.
nesinori, kad isdurtu visai, tad ir ieskau budu kaip bent apsiginti, jei bus
gincas. aisku sekmes atveju nemoketi baudos irgi butu neblogai:)