Tema: Re: Q: pelesiai
Autorius: Pi.
Data: 2012-02-27 16:10:07
cia belgijoj.
draudima turime su jais jau kalbeta, jie siule atlygint zala baldams ir jie
paskui jau is seimininko issireikalaus. argumentas seimininko neitikino ir
jis aiskina, kad tas pelesis musu (apsimeta kvaileliu), neatidarom langu ir
pan. sioki toki kompromisa tarsi pasiekem-suderejom puse baudos.. o jis bac
dabar pakeite langus su orlaidem, sako leiskit man padaryti remontus
naujiems nuomininkams.. dar visokiu kasmetiniu aptarnavimu prisisigalvojo
padaryti musu saskaita.. mes tarsi be pykciu.. 1.5 metu jis maitino
pazadais, kaip padarys rekuperatoriu, kaip apsiltis ir pan. o realiai nieko
nedare.. tiesa garaze dvi skyles ismuse sienoje, nes jau baltu sienu
nesimate per pelesi..
zodziu esu piktas.. o jis jauciasi padeties seimininku ir rodo spyga... tipo
teismai gali uztrukti keleta metu ir pan..tai vat galvoju, ar verta prasidet
ar moket viska ka jis nori ir kuo greiciau pamirst ji..
tiesa issikvietem kita savaite kazkokius ekspertus, kurie ivertins is kur
atsiranda pelesis ir siulys konstrukcinius sprendimus. jie statybine
kompanija, todel manau bus suinteresuoti rasti broko, kad galetu ji
suremontuot.