Tema: Re: Q: pelesiai
Autorius: Pi.
Data: 2012-02-28 16:06:08
per teismus nenoriu irodinet nieko.. nors tikrai yra kruvos kabliuku, bet
gaila laiko ir pinigu..
sveikatos argumentas tikejausi suveiks jam.. ir bent jau issiskirtume be
baudu tiek as jam, tiek jis draudimo kompanijai ir pan.
nu bus matyt kaip cia viskas..  ateis statybininkai, tai paziuresim ka jie
pasakys is kur tie pelesiai.