Tema: Re: Alkoholis
Autorius: ALORA
Data: 2012-02-23 12:12:58
tai iš dalies tiesa. Nes niusuose verkšlena tie, kuriems trūksta dėmesio ir kurie nori, kad jiems kas nušluostytų snargliukus. O
kadangi tai labai paprasta, palyginti su tikra pagalba žmonėms, kuriems tikrai jos reikia, kiti niusuose sėdintys ją mielai
suteikia. Nes tikrai psichinių sutrikimų turintis žmogas kelia baimę, jam nieks nenori padėti, jo nori nematyti.
Dėmesio deficito sindromas turėtų turėti kitą reikšmę :)