Tema: Re: Alkoholis
Autorius: Ruta
Data: 2012-02-22 11:37:03
Depresijos problema tame, kad ji dabar "madinga", t.y., žiniasklaidoje,
pokalbiuose ir pan. bet koks prastesnės nuotaikos pasireiškimas lengva
ranka pavadinamas "depresija" ir principo net nežinant, kas tai per liga
ir kaip ji pasireiškia (kaip kažkada aukštuomenės damų tarpe buvo
madinga "migrena"). Tačiau tai juk nereiškia, kad liga neegzistuoja. Ji
egzistavo visais laikais, tik, kadangi vistiek nebuvo veiksmingų
medikamentų ir tokios rūšies psichiniai ligoniai nekėlė pavojaus
aplinkiniams, jie būdavo tiesiog paliekami likimo valiai (ir tiesioginių
aplinkinių malonei).